Comentarii negative impartite gratuit

what really grinds my gears

Din seria „You know what really grinds my gears” sunt comentariile negative date la articole, poze, reclame, de diverse persoane doar pentru a se afla in treaba. Din punctul meu de vedere, libertatea de exprimare nu echivaleaza cu nesimtire. Ca sa ofer un exemplu concret, am vazut o reclama pe facebook la niste hanorace cu motive traditionale romanesti, la care cineva a dat comment pe scurt: „pare copiata ideea, am mai vazut companii care vand haine cu motive traditionale romanesti, cam aiurea”. (Inainte sa continui mai departe, vreau sa clarific ca site-ul in discutie nu este al meu.)

Persoana respectiva nu a incercat produsele sa le vada calitatea, probabil nici macar nu a verificat site-ul companiei respective, ci s-a apucat de tastat si a dat direct comment. De ce aceasta rautate gratuita? As vrea sincer sa inteleg mai bine de ce oamenii reactioneaza in asa fel, pentru ca nu este singurul comentariu de acest gen pe care il vad, acesta a fost doar comentariul care mi-a pus capac.

Ca si companie start-up, este foarte dificil sa iti creezi o baza de clienti, este dificil sa ii tii engaged, este dificil sa le capeti increderea, mai ales cand esti companie noua. De multe ori, persoanele care se afla de cealalta parte a baricadei, nu realizeaza ce inseamna sa detii o companie, si ca in spatele ei se afla tot oameni, nu masinarii. De exemplu, poti sa oferi servicii de 5 stele la 100 de clienti, dar daca unul dintre acei clienti este nesatisfacut (dintr-un motiv independent de tine), reputatia firmei este afectata si va avea automat impact si asupra viitorilor clienti. Un singur review negativ, desi tu ti-ai dat toata silinta ca toata experienta shoppingului sa fie extraordinara, va fi citit de toti clientii care vor dori sa cumpere de la tine si din cauza acelui review pot decide sa isi abandoneze cartul.

Asta se intampla cu un review de la un client care chiar ti-a folosit serviciile, dar ce se intampla cu un review negativ, parere negativa de la cineva care nici macar nu a testat produsele ci doar a scris acolo ceva ca sa vada prietenii din lista ce opinionat e el?

Sunt de parere ca ar trebui sa poata sa exista mai multe companii care fac acelasi lucru sub acelasi soare si da, exista competitie si e benefica, dar se poate face competitie prin calitatea serviciilor oferite, nu prin defaimari publice.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s