30 Days Challenge #1

eating healthy

Vreau sa incep sa fac o serie de 30 Days Challenges.

Ce inseamna mai exact? In fiecare luna, imi voi seta un obiectiv pe care il voi urma timp de 30 de zile. Luna nu trebuie neaparat sa inceapa pe 1, ca sa nu fie nevoie sa astept extra pana incep; bat fierul cat e cald.

De ce? Consistency is key. Daca faci ceva indeajuns de multe ori, creezi un obicei sanatos, iti formezi o disciplina si pe deasupra vor aparea si rezultate. Asa ca vreau sa testez, sa masor, sa inregistrez timp de 30 de zile ce se intampla daca fac acelasi lucru in mod repetat.

Challenge#1: Primul challenge pe care il voi incerca va fi de a manca exclusiv sanatos timp de 30 de zile: fara zahar, fara carbohidrati simpli (faina alba, zahar etc), fara grasimi saturate si cu multe legume, carne, fructe si prajituri facute in casa (cu miere sau sirop de artar) pentru a satisface pofta de dulce. In general sunt adepta regulii 80%-20%, adica 80% din timp mancat sanatos si 20% din timp satisfacut pofte nesanatoase, dar vreau sa incerc sa vad ce efect va avea asupra corpului meu acest challenge. Nu va fi usor pentru ca prietenul meu deja mi-a spus ca nu il va tine cu mine, deci ma va ademeni cu prajituri, mcdonalds si alte bunatati din care el se va infrupta.

Am dat startul pe 16 Aprilie, m-am cantarit, masurat si toate cele (nu le voi specifica aici pentru ca nu am atata incredere in mine incat sa le fac publice), dar voi reveni pe 15 Mai cu diferentele intre rezultatele finale si cele initiale.

Pentru a imi atinge obiectivul, ma tin de meal planning, adica in fiecare duminica imi fac un plan pentru ce voi manca saptamana urmatoare si imi pregatesc mancarea pana pe marti-miercuri, iar miercuri gatesc din nou pentru miercuri-vineri. In asa fel, am in frigider tot ce am nevoie, fara sa ma gandesc oare azi ce voi manca si sa ma duc repede sa dau iama la cel mai apropiat fast food. Plus ca imi pregatesc si snacks, preferatele mele, acele gustari dintre mesele principale care parca imi inveselesc putin mai mult ziua.

Daca ai tinut un astfel de challenge, sunt bine-venite tips and tricks pentru a il duce la bun sfarsit, ce a mers pentru tine si ce nu a mers. La mine e ziua a doua din challenge si pana acum ma descurc ok, fara cravings prea mari, singura problema pe care o vad in viitorul apropiat e ca vreau sa fac o excursie la Bucuresti de 1 Mai si trebuie sa ma tin de challenge si acolo. Initial am vrut sa renunt si sa ma apuc de challenge dupa ce ma intorc de la Bucuresti, dar m-am gandit mai bine si nu cred ca va fi vreodata acel moment perfect pentru care sa faci ceva. Mereu vor aparea obstacole si asta e un motiv in plus pentru care sa arat ca pot sa ma tin de challenge no matter what. Game ON!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s